Forum  Strona Główna
Forum poświęcone Lord of the Rings Strategy Battle Game
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Atak na obóz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rohirrim
Paź
Paź


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Kęty

PostWysłany: Czw 15:11, 03 Wrz 2009    Temat postu: Atak na obóz

Zalążek Fubularski
W czasie marszu na Minas Tirith jeden oddział zatrzymał się na polanie w środku lasu.Nie wiedzieli że ciągle obserwują ich strażnicy gondoru....

Rozpiski
siły dobra
9 strażników gondoru (-)
8 strażników gondoru (włócznia)
siły zła
12 haradrimskich wojowników(łuk)
12 haradrimskich wojowników(włócznia)

Teren bitwy
wymiary 112-112 cm.Od jednego boku i przeciwnego boku do środka planszy jest droga,na środku polana wymiary około 28 cm średnicy.Reszte pola zajmują lasy.

Rozstawienie sił.
10 strażników(4 z włócznią) zaczynają w lesie 16 cm od boku planszy.Reszta Rangerów po przeciwnej stronie.
2 Haradrimów z łukiem zaczynają w lesie 10 cm od polany,1 z łukiem po przeciwnej stronie.Reszta Haradrimów stoi na polanie.

Warunki zwycięstwa
siły dobra
zabić 18 haradrimów
zabić wszystkich myśliwych(patrz niżej)
siły zła
zabić 12 strażników
zabić wszystkich strażników z włócznią

po rozbiciu któreś z armii w fazie końcowej należy rzucić k6.wynik 1 oznacza koniec gry i liczenie kto wykonał więcej zadań.

Specjalne zasady
Myśliwi- Haradrimowie(ci w lesie) są myśliwymi i polują tam.Należy ich traktować jako wartowników tylko że wypatrują zwierzynę więc zarazem szybciej zauważą ewentualny atak dlatego wypatrują wroga z odległości 20 cm.W piątej turze udaje im się coś upolować więc wracają na polane i należy przestać ich traktować jako wartowników.
Znajomość lasu-Rangerów należy traktować jako leśne istoty.
Nieświadomi ataku-Haradrimowie na polanie nie wiedzą o strażnikach dlatego nie mogą strzelać ani wchodzić do lasu.Przestaje to obowiązywać gdy:
albo ranger podejdzie do nich na odległość poniżej 20 cm.
albo ranger zastrzeli z łuku haradrima.
albo myśliwi zauważą strażników.


tym których zainteresuje zagranie w ten scenariusz życzę miłej gry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rewax
Wojownik
Wojownik


Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Kęty

PostWysłany: Czw 15:18, 03 Wrz 2009    Temat postu:

no to sobie zagram z Rohirrimem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gil Galad
Włócznik
Włócznik


Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:51, 03 Wrz 2009    Temat postu:

jest nawet dośc ciekawy tylk że mało zrozumiały..... no i te armijki jakieś nie za duże.
Dopracój go a będzie całkiem nieźle....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imrihil
Władca Rengistu
Władca Rengistu


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:08, 03 Wrz 2009    Temat postu:

Scenariusz dosyć ciekawy w sumie, tylko co się dzieje jeśli myśliwi zostaną zabici Question Wtedy też pozostali haradrimowie wiedzą o obecności wroga Question Mimo wszystko tutaj RoG głównie będą strzelać, a haradrimowie biec do walki, gdyż 12 łuków przeciwko 17 nie ma wielkich szans, a w walce mają chociaż przewagę liczebną Very Happy

I z opisów wywnioskowałem, że widoczność w lesie jest nieograniczona i tylko wystarczy strzelać przez przeszkodę podczas strzelania w/z lasu, tak Question Czy ograniczacie widoczność do 3" jak to jest na LO Question Jednak gdyby widoczność była ograniczona, to te wszystkie zasady nie miałyby sensu i możnaby po prostu zagrać 24 haradrimów vs 17 RoG.

I jeszcze mam taką jedną małą uwagę co do scenariusza, a mianowicie brakuje mi dowódców... Zawsze nawet w najmniejszych grupach żołnierzy był dziesiętnik, czy jakiś dowódca, więc wypadałoby dać kapa haradrimów i rangerów (wiem, że RoG nie mają oficjalnie kapa, ale jego staty mogłyby wyglądać tak: F5/3+ S4 D5 A2 W2 C4 M2 W1 F1 koszt, to 50 pkt) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fingon
Rycerz


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 944
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Pią 16:30, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Gil Galad napisał:

Dopracój go a będzie całkiem nieźle....


A ty dopracUj swoją polszczyznę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rohirrim
Paź
Paź


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Kęty

PostWysłany: Sob 10:16, 05 Wrz 2009    Temat postu:

Gil Galad napisał:
jest nawet dośc ciekawy tylk że mało zrozumiały..... no i te armijki jakieś nie za duże.
Dopracój go a będzie całkiem nieźle....


Armijki to można zwiększyć kto chce ale lepiej żeby jakaś równowaga była

Imrihilu
jak RoG zabiją myśliwych to reszta haradrimów zauważy że ci nie wracają więc RoG będą zauważeni
Dobra mogą być ci kapowie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imrihil
Władca Rengistu
Władca Rengistu


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 11:22, 05 Wrz 2009    Temat postu:

Haradrimowie mogli pomyśleć, że się łowy przedłużyły xD Dobra, ale to wyrównuje szansę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin