Forum  Strona Główna
Forum poświęcone Lord of the Rings Strategy Battle Game
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Operacja uwolnić Theodena

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quik
Wojownik
Wojownik


Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 11:29, 11 Lip 2009    Temat postu: Operacja uwolnić Theodena

Mam nawet fajny pomysł na scenar
Pamiętacie gdy drużyna pierścienia została odebrana z wszelkiej z broni gdy wchodzili do Theodena i walczyli?Właśnie to będziemy grali w tym scenarze Very Happy
The fellowship:
Aragorn
Gimli <-(bez broni wszyscy w plaszczykach)
Legolas
Gandalf(kostur)
Rohan zniewolony
Grima wysłannik Sarumana
12 rohan royal guardów
Thedoen koło grimy (unieruchomiony)
Gamling
Cele misji:
Rohan zniewolony
Pozbyć się drużyny i nie dopuścić Gandalfa do Theodena 200 mp.Grima nie może zginąć 200mp max 400pkt
The Fellowship:
pozbyć się 50% strażników100mp,gandalf musi dojść do Theodena100mp,gandalf nie może zginąć 200mp max 400 pkt
Zasady specjalne scenariusza:
Rohan zniewolony:
Grima:grima jest o wiele lepiej uzbrojony niż normalnie dlatego ma takie statystyki:
W S O A Ż M W P L
5 4 5 2 2 5 1 1 1
Zasady specjalne:
Ma on takie same jak normalnie ale ma także dodatkową zasadę uzurpator:dopóki on żyje theoden nie może się ruszać i gandalf nie może go odzyskać jeśli grima zostanie obezwładniony/zabity można przyczyniać się do uratowania króla
The Fellowship:
Obezwładnienie:Drużyna pierścienia może obezwładnić strażników pod warunkiem,że wygrają walke podczas ranienia wykulają 6 gdy ją wykulają kulają kostka k6 a o to tabela zdarzeń:
1,2-obiekt nie został obezwładniony
3,4-obiekt został obezwłaniony na 2 tury
5-obiekt został oszołomiony na 4 tury
6-obiekt został oszołomiony do końca gry
Nieuzbrojeni:cała armia jest nieuzbrojona i ma -1 do walki oprócz gandalfa który ma kostur ale ma na swej puli 2 wole zwykle i 1 darmówkę
ma także wszystkie czary oprócz blasta jednak wychodzą mu trochę gorzej np.unieruchomienie na 3+,rozkaz na 4+ itd
Specjalny czar gandalfa do celu misji: gandalf by uratować Theodena musi rzucić czar na 5+ ale nie może potęgować,ani używać 2 wól tylko 1.Gdy czar się uda Theoden musi zdać męstwo na 5 i gandalf musi przeczekać 1 ture bez ruchu nie może zostać także zaatakowany by czar wniknął do króla.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Quik dnia Nie 10:25, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sauron
Mistrz Winiar
Mistrz Winiar


Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 1543
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Góra Przeznaczenia

PostWysłany: Sob 11:37, 11 Lip 2009    Temat postu:

Dość ciekawy scenar, ale moim zdaniem rohan ma sporą przewagę Very Happy Ale ogólnie przyjemnie by się grało Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imrihil
Władca Rengistu
Władca Rengistu


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 13:49, 11 Lip 2009    Temat postu:

Fajny pomysł, ale mam kilka zastrzeżeń:

a) Dla czego Gandalf ma tylko 2 wole i rzuca czary gorzej Question Wtedy był w świetnej formie, więc moim zdaniem powinien mieć wszystkie wole i wszystkie czary (ale np. siła blasta -1, bo nie chce zabić, a tylko ogłuszyć) Smile
b) Aragorn, Legolas i Gimli byli świetni w walce wręcz, więc skąd to -1 do Walki Question Już wystarczy, że jak są nieuzbrojeni mają -1 do rzutu na walkę i ranią o 1 gorzej...
c) wywaliłbym zasady ogłuszenia, ponieważ Rohańczycy też nie mieli ochoty walczyć z The Three Hunters i jak oberwali porządnie od któregoś z nich, to się wycofywali. Ogólnie powinno być po prostu tak, że zamiast zabicia ogłusza się przeciwnika (wystarczy przełamać jego obronę) do końca gry.
d) skąd taki wypakowany Grima Exclamation On nie umiał w ogóle walczyć niepewny Raczej trzebaby dodać zasadę, że Grima siedzi w kącie i obserwuje co robią nasi bohaterowie, a Ci nie muszą płacić Potęg x2, bo Grima jest już zdemaskowany i wiedzą, że nie należy go słuchać.
e) Zamiast 13 WoRów i 3 RRG lepiej dać 20 RRG - w końcu to gwardia, a z powyższymi modyfikacjami obecny skład miałby mniejsze szanse. Do tego należałoby dodać też Hamę i Gamlinga oraz Eowinę Very Happy Jednak Gamling jest po stronie Drużyny, ale jego zadaniem jest powstrzymywanie Eowiny przed wtrąceniem się Smile
f) odczarowywanie Theodena bym trochę zmienił: Aby odczarować Theodena Gandalf musi spędzić w kontakcie z nim całą turę ruchu i walki nie robiąc nic więcej i jeśli wyda jeden punkt woli, to na 5+ (można modyfikować potęgą) udaje mu się uratować Theodena. Jeśli Grima jest bliżej niż 6" od Theodena należy dodać modyfikator -1 do tego rzutu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin